Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η Suzuki επιστρέφει στο MOTO GP, θετικό το πρώτο δείγμα γραφής!

H είδηση της επιστροφής της Suzuki στα MotoGP από το 2015 -και όχι από το 2014 όπως περιμέναμε- είναι η είδηση των ημερών.
Το ιαπωνικό εργοστάσιο με τους φανατικούς φίλους σε όλο τον κόσμο ανακοίνωσε την Δευτέρα το πρωί (17/6) την επιστροφή του στο χώρο που ανήκει, από τον οποίο αποφάσισε να αποχωρήσει στα τέλη του 2011 αφήνοντας φτωχότερα τα MotoGP.

Γιατί κακά τα ψέματα όσο περισσότερα εργοστάσια τόσο καλύτερο για τον κόσμο και το θέαμα και η Suzuki είναι μια κορυφαία εταιρεία που πρέπει να υπάρχει και να πρωταγωνιστεί στο κορυφαίο σπορ των δύο τροχών. Η επιστροφή της ωστόσο θα γίνει το 2015 και όχι το 2014 που περίμεναν όλοι.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι team-manager της ομάδας αναλαμβάνει ο Davide Brivio (ο άνθρωπος που πήγε τον Valentino Rossi στη Yamaha από τη Honda), ενώ αναβάτης εξέλιξης για το 2013 είναι ο Randy de Puniet ο οποίος έχει κερδίσει τους μηχανικούς της ομάδας με τις γνώσεις του και δεν αποκλείεται να συνεχίσει και του χρόνου.
«Αρχικά το πλάνο ήταν να επιστρέψουμε το 2014, αλλά στη συνέχεια καταλάβαμε ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να εξελίξουμε αυτό το πρωτότυπο και έτσι αποφασίσαμε να μεταθέσουμε την επιστροφή μας κατά ένα χρόνο», εξήγησε ο επικεφαλής του project MotoGP της Suzuki, Satoru Terada.
Όσον αφορά στους οδηγούς που θα στελεχώσουν την ομάδα κατά την επιστροφή της, ο Davide Brivio είπε: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι δύο. Θα είναι όμως δύσκολο να πάρουμε κάποιο μεγάλο όνομα καθώς η Honda και η Υamaha διαθέτουν τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες, αυτές που όλοι θέλουν να οδηγήσουν. Τον πρώτο χρόνο πρέπει να προσπαθήσουμε να προκαλέσουμε με τη μοτοσυκλέτα μας ένα ενδιαφέρον ακόμα και για τους αναβάτες που θα βρίσκονται μπροστά μας».
Η μοτοσυκλέτα που εξελίσσει εδώ και καιρό η εταιρεία φέρει την κωδική ονομασία XRH1 -δεν είναι η τελική της ονομασία- και τα επίσημα αποκαλυπτήριά της έγιναν τη Δευτέρα, στην Catalunya. Πρόκειται για ένα 1.000άρι το οποίο χρησιμοποιεί 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με σειρά ανάφλεξης τύπου Big Bang (σ.σ. όλες οι GSV-R είχαν V4) και σε αυτό το στάδιο ηλεκτρονικά της Mitsubishi (σ.σ. από του χρόνου θα έχουμε κοινή ECU με τις εργοστασιακές ομάδες να χρησιμοποιούν δικό τους λογισμικό), τα οποία μέχρι τον ερχόμενο χειμώνα αναμένεται να αντικατασταθούν από αυτά της Magneti Marelli. Η διάταξη του κινητήρα είναι το μόνο τεχνικό χαρακτηριστικό που ανακοινώθηκε επίσημα.
Στις πρώτες δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά για τη Suzuki με τον Randy de Puniet να σημειώνει τον 8ο καλύτερο χρόνο της ημέρας όντας +0.772" πιο αργός από τον Jorge Lorenzo που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με 1:41.904 με την YZR-M1. Ο Γάλλος πήρε τη σκυτάλη μετά τον επίσημο δοκιμαστή της εταιρείας, τον πολύπειρο Nobuatsu Aoki, που το πρωί πραγματοποίησε το shakedown της μοτοσυκλέτας.
«Είμαι ευχαριστημένος γιατί η πρώτη δοκιμή στο Motegi πήγε αρκετά καλά και τώρα είμαστε εδώ σε μια πίστα όπου διεξάγεται αγώνας των MotoGP, απέναντι στους περισσότερους αναβάτες και σε συνθήκες που είναι ίδιες για όλους», σχολίασε ο Γάλλος στο τέλος της ημέρας ο οποίος για να μην ξεχνιόμαστε αγωνίζεται φέτος με τα χρώματα της Power Electronics Aspar οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών CRT της Αprilia (ART).
«Κάναμε εξαιρετική δουλειά γιατί είμαι μόλις 7 δέκατα πιο αργός από τον ταχύτερο συνδυασμό σήμερα και αυτό μετά από μόλις 60 γύρους. Μην ξεχνάμε ότι όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες οδηγούσαν τις μοτοσυκλέτες τους επί ένα 3ήμερο εδώ. Είμαι ευχαριστημένος, αλλά πιστεύω ότι αν είχαμε άλλη μία μέρα σε αυτήν την πίστα θα πήγαινα ακόμα πιο γρήγορα. Όπως και να χει είναι μια καλή αρχή και τώρα μεταφερόμαστε στο Aragon για ένα 2ήμερο τεστ, όπου ελπίζω να κάνουμε το ίδιο καλή δουλειά και να έχω την ίδια αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα».
Όσον αφορά στα θετικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας, ο Γάλλος είπε: «Η θέση οδήγησης. Η Suzuki είναι εύκολη στην οδήγηση και σου επιτρέπει να είσαι σταθερός. Και το πίσω μέρος μου αρέσει επίσης πολύ». Ο de Puniet είχε δοκιμάσει και την GSV-R 800 οπότε δεν έλειψαν και οι συγκρίσεις: «Τη μεγάλη διαφορά την κάνει ο κινητήρας. Αυτός εδώ είναι πολύ πιο 'γλυκός', ο άλλος ήταν πιο επιθετικός. Αισθάνεσαι τη διαφορά από τις CRT, ιδιαίτερα στις εξόδους των στροφών όπου η επιτάχυνση είναι καλύτερη».
Από την Τρίτη (18/6) το ενδιαφέρον μεταφέρεται στο Aragon, όπου η Repsol Honda και η LCR Honda θα ξεκινήσουν δικές τoυς δοκιμές με τις Suzuki και Yamaha να μπαίνουν στο παιχνίδι από την Τετάρτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου